Fa En
خشک شویی -  اتوشویی
کد خبر : 19 | 1402/01/08 00:00:00

خشک شویی - اتوشویی

شاید شما هم هنگام رزرو اتاق و در لابلای امکانات آن به کلمه لاندری برخورد کرده باشید.ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که لاندری یا همان خشک شویی در هتل چه می کند؟


با توجه به محدودیت فضای فیزیکی در بسیاری از هتل های سنتی معمولا بخش لاندری یا خشک شویی در این هتل ها در نظر گرفته نمی شود و تمامی منسوجات داخل اتاق ها شامل ملحفه ها ،روبالشی,پتو و ...به بیرون از هتل جهت شستشو حمل و نقل می گردد.لذا احتمال آلودگی و عدم آماده شدن آن ها در موقع تحویل اتاق مخصوصا در شرایط شلوغی هتل ها وجود دارد.

خوشبختانه در هتل سنتی سرای کاسیان این بخش به صورت کاملا حرفه ای و با بهترین تجهیزات روز دنیا در نظر گرفته شده و به همین خاطر تمامی منسوجات داخل اتاق بلافاصله بعد از تحویل اتاق در این بخش تحت عملیات شستشو و ضدعفونی قرار می گیرند و هیچ گونه خطری از نظر آلودگی یا عدم شستشو و تحویل به موقع بخش خانه داری جهت استفاده در اتاق ها وجود ندارد.
همچنین این واحد آمادگی انجام خدمات خشک شویی - اتوشویی البسه مهمانان را نیز دارد ،هماهنگی قبلی ،پرداخت هزینه طبق تعرفه قابل انجام خواهد بود.

کاشان-خیابان آیت الله کاشانی-کوی ملک آباد-جنب زیارت طاهرومنصور- کوچه ملک آباد پنجم تلفن : 55455556-031 - فکس : 55461354-031